maanantai 8. elokuuta 2011

My life be like ooooh aaah

Hihih nyt tulee tosi sekapostaus! :D Innostuin tänään taas kikkailemaan kynsilakoilla ja tein tollaset liekkikynnet. Tykkään noista Alessandron lakoista ihan törkeesti! Ne on tosi hyviii:)Ikävöin kans Napapäiviä ja päätin pukeutua mun Napapaitaan!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tollaset kynnet tein sittenniin. Ja noita ylempiä lakkoja käytin! Ei oikeen tosta kuvasta saa kunnolla kyllä selvää :D Noo whaeva. Aattelin vähän ottaa kuvia mun vähäisistä Ayia Napa ostoksista!

Photobucket

Photobucket

Tommoset ne Napapaidat siis olivat. Tykkään tosta Super Cool Extra Hotista ehkä enemmän! Noiden kanssa oli niin kiva bailata :D Leikkasin ton Im in Napa Bitch!-paidan vähän päin helvettiä, Tea toi mulle onneks uuden kun tuli Suomeen. Jeejee! Noi oli siis ihan normaaleja T-paitoja aluksi, kaikki leikkas ne vaan sellasiks kuin halusi.

Photobucket

Tollaset napakorut ostin, tosta valkosesta tykkään ihan törkeesti! Toi punanen ei ollut sitten ihan niin kiva päällä, tollain se kyllä on mun mielestä kivan näkönen :)

Photobucket

Siinä loput mitä Napasta jäi mukaan :D Bedrockin partytimes lätsä ja Frog'sista saatu pussikassi :D Ton sytkärin kuitenkin ostin. Päätin että ostan jokasesta maasta minne meen jonkun hienon sytkärin! Vaikka mä en edes polta enää :D

Photobucket

Tollaset mulla nyt on. Toinen on siis Egyptistä.

Saara ja Tiuhti tulivat tänään käymään meillä, Saara oli pyytänyt minua neuvomaan häntä näyttelyasioissa! Tiuhti tuli siis vähän treenailemaan. Hyvin meni, aluksi oli vähän villi meininki mutta loppua kohden kaikki sujui lähestulkoon ongelmitta.

Photobucket

Photobucket

Niin söpö vauveli! Nyt voisin mennä ottamaan pienet päikkärit ennen iltavuoroa. Olin aamuvuorossakin tänään, tulee tehtyä kunnolla duunia ennenkuin koulut alkaa. Loppuun vielä kielikorufanituskuva ;)

Photobucket

Pitäs käydä ostamassa lyhyempi koru, toi on ihan kauheen pitkä nyt! Tätä biisiä oon muuten kuunnellut nyt lähipäivät. Ihan paras biisi!



-Nadja

4 kommenttia:

  1. Why do you always keep lighters if you do not even smoke?

    VastaaPoista
  2. I have decided to buy a lighter from every country I visit :D I just collect cool lighters!

    VastaaPoista
  3. Oh!! That's nice :) So, how many lighters do you have now? I think you have plenty of cool lighters!!

    VastaaPoista
  4. Actually I have just those two :D I havent really been travelling much yet.

    VastaaPoista