perjantai 5. elokuuta 2011

laiska viikko!

Huhhuh mikä vätys musta on tullu! En oo jaksanut mitään kirjottaa piiitkiin aikoihin. Mun kameran muistikortissa on kans joku ongelma, en saa otettua kuvia, se sanoo vaan että kameran muistikortti on lukittu :D En tajuu että mitä se meinaa? En ole edes tehnyt mitään erilaista... Noo whaeva!

Olin tossa toista viikkoa yksin kotona, kipeenä yli puolet ajasta. Ayia Napan jälkeen oon siis suurimmaks osaks vaan nukkunut ja vienyt koiria ulos :D Oon mä vähän kavereitakin onneks nähny. Ja käytiin Iidan kanssa tsekkaamassa uusin Potter, I liked! Ainiin ja mut kirjattiin ulos fysioterapiasta, jee!

Ane ja Verna olivat meillä pari päivää sitte, pidettiin Fast & Furious ilta ja tehtiin tortilloja ;) Oli muuten nannaa! Ane räpsi vähän kuvia kamerallaan.

Säälittävä eläin...

Photobucket

Verna rakastui Raidiin :-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Marek a.k.a Turek a.k.a Shrek

Photobucket

Maijan temppu;)

Photobucket

Photobucket

Nam noi tortillat! Ahh.

Photobucket

Ja näin aktiivista meillä oli!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Oon muuten alottanut ylppäreihin valmistautumisen! Kävin ostamassa Abi terveystieto-kirjan, sekä Dynamo-sarjan ykkösosan, niitä oon nyt sitten opiskellut :D Tänään sain raahattua itteni ihan kirjastoon saakka lukemaan!

Itken vieläki sitä etten nähny Skrillexiä... Oh nooo! Noo onneks pian on On the Beach, sinne pääsee fanittaa hyviä artisteja :) Meen sillon koko viikonlopuks Tealle, jee! Me mennään ainaki Lintsille ;)

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti