tiistai 5. heinäkuuta 2011

You don't feel my energy

Toi Pendulumin The Fountain-biisi on pyöriny mun päässä ihan törkeen kauan!

You sure, you're right?
Well no, you're wrong.
You don't feel my energy
But it won't be long.
I see the sun, Believe the dark.
Soon I'll disappear, But I'll make my mark.

Ahh Pendulum. Anyway, nyt tulee kyllä sen verran kuvia että huhhu! Tässä parin päivän sisällä on tapahtunut vaikka mitä:-)

Lauantaina ja sunnuntaina olin tosiaan koiranäyttelyissä. Lauantaista ei ole kuvia, sunnuntaista Karjaalta on tässä!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Vimma oli paras uros 2. Sunnuntaina oli hieman siedettävämpi ilma kuin lauantaina, pysty olemaankin siellä :D Taija on ostanut ihan törkeen hyvän teltan, kelpais! Siinä on UV-suojakin, eli kuumalla ilmalla teltan sisällä on viileämpää. Teltta itsessään oli tämän näköinen:

Photobucket

Tommonen olis kyllä aika bueno. Mulla oli muutama vaatekuvakin kamerassa, en ole nyt ihan varma että miltä päivältä? :D Tykkään tosta paidasta ihan sikana, rakastan tota selän leikkausta. Ja toi väri muutenkin hihi:-)

Photobucket

Photobucket

Eilen oltiin Iidan kanssa keskustassa! Päivä meni ihan sikanopeesti, tulin keskustaan jo yhdeltä, himassa olin joskus vähän ennen kahtatoista. Mulla tosiaan alkoi loma:) Jee! Ihanaa nyt kun ei tarvii stressata että ehtiikö töihin :D Mentiin Iidankin kanssa ihan yhtäkkiä vaan leffaan, kattomaan Transformers! Se oli ihan sikahyvä, en olis uskonut että niin paljon sellasesta leffasta innostuisin :D Mut oli hyvä, suosittelen. Ja hauskakin! Mulla oli eilen tällasta päällä:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Noi shortsit on kans ihan mun lempparit, heh:) Ostin eilen myös Ruissiin liput, eli mut voi sieltä perjantaina ja lauantaina bongata. Tänään mentiin Iidan kanssa Ikeaan!

Photobucket

Iidalla oli ilmaisliput lihapulla-aterioihin;) Nammmm Ikean lihapullat on niiin jees! Söin myös suklaamoussea, ja voitte vaan arvata kuinka täynnä olin. Tosi täynnä. Ikeassa oli hauskaa, käytiin tsekkailemassa sänkytavaroita:D Ostin iiiiison tyynyn hehe! Nyt mulla on ihan törkeesti tyynyjä mun iiisossa sängyssä;) hehe. Iidakin kävi tyynyostoksilla!

Photobucket

Oli muuten aika hankalaa kuljettaa toi tyyny mopolla himaan :D Jotenkin mä kuitenkin siinä onnistuin.

Photobucket

Photobucket

Mulle tuli tänään Nelly-paketti, jee! :) Olin tilannut sieltä kahdet kengät, ja TYKKÄÄN. Ihan sikakivat jalassakin! Eivät hierrä mistään, oikeeta kokoakin ;) Mun ei ole kyllä kertaakaan täytynyt pettyä Nelly-tilaukseen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Huomenna lähdetään kouluporukalla Laran mökille mökkeilemään:-) Cant wait!

-Nadja

2 kommenttia: