lauantai 2. heinäkuuta 2011

magic people voodoo peoplee

Nyt mun on PAKKO tulla tännekki vähän intoilemaan!! Nyt on tulossa niiin paljon kaikkee supersiiistii!

Ensinnäkin ens viikolla Ruissi. Oujee. Sinne Pe-La vähä bailaamaan ja viettämään aikaa hyvässä seurassa! Ja Prodigy, ahh. Huhhu sittenkun ne hyppäävät lavalle! Meen ihan ggreizikz voin lupaa hhihhhi. Omen ja Voodoo people aijaijai!





Sitten, ehkä paras juttu. Mä lähden 15.8 Kyprokselle Ayia Napaan! Tean ja Maijan luo:-) En jaksa venaaa!! Tulee niin siistii. Huhhu party all day/night long ja rannat ja Tea ja ah ihanaa hihi! Jännittää kyl vähän se yksin lentäminen :D En oo lentänyt kuin kerran, sillon sinne Egyptiin. Tai joskus iihan pienenä joo, mutta emmä niistä matkoista yhtään mitään muista. No mut enköhän mä selviä ;-) Tulee kyllä ihan hullunsiistiä! Egyptissäki oli niiiin hauskaa Tean kanssa, täst tulee vielä parempaa;) Oon kuullut tosta paikasta niiin paljon pelkkää hyvää, en tosiaanakaan jaksa venailla tekis mieli jo pakata :D

Photobucket

Sitten olis Skrillexkin tulossa Suomeen. Olis ihan sikajees nähä se! Luulen kyllä että se menee multa sivusuun:( Mutta sitten.... On the Beach ja nyt julkaistut esiintyjät... Rihannan ja Tinie Tempahin lisäksi sinne tulee PENDULUM mun rakkauteni!!! Ja Jare&VilleGallekin ihan jees;) Mut Pendulum! Ei jumaleissön. Tulee ihan hulluaaa! Ihanaaa:-)





Huhhu. Ja lisäks tulossa kaikkea pienempää hubaa, ollaan koulukavereiden kanssa lähössä varmaan ens viikolla mökkeilemään:) Lisäks olis tarkotus lähteä Särkkikseen ja Ruissaloon telttailemaan! Jee tää kesä on kyllä ihan paras. Mulla alkaa lomakin kohta, huomenna vika vuoro:) Jes!

Eilen oltiin muuten Iidalla, mä, Juuso, Sara, Late ja Iida nyt tietenkin. Oli tosi kivaa pitkästä aikaa kunnolla olla porukassa:) Aamulla koiranäyttelyyn, "pienessä" darrassa... Ei ole varmaan ikinä ollut niin huono olo kuin tänään :D Siellä näyttelyssä oli ihan törkeen kuuma eikä varjon varjoa missään. Meinasin kuolla:D Ja huomenna uusiks! Nyt lähen kyl nukkumaan mun uuteen sänkyyn, jee!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti