sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Vielä elossa

Jos joku ihmettelee, että mihin mä oon oikeen kadonnut, tässä vastaus! Mä elän nykyään nähtävästi pelkästään öisin :-D Joka päivä oon nukkunut vähintään 3-4 asti päivällä, loppupäivän oon hengaillu kotona ennen töitä. Töiden jälkeen oon aina mennyt työkavereiden kanssa pelailemaan korttia :D Yks ilta oltiin tosiaan puol 7 asti aamulla chillailemassa. Muuten yleensä semmoseen neljään asti :D Päivisin siis nukun, yöllä elän. Hmm. Sounds good. Kahtena yönä oon ollu myös Iidalla yötä. Mitään ihmeellisempää ei siis ole tapahtunut :D Mitään kuviakaan en oo jaksanut ottaa, en ees jaksa miettiä mitään päällepantavaa tossa säässä... Yks päivä olin Iidan kanssa shoppailemassa, voisin ostoksia kuvailla tässä joku päivä, kunhan jaksan :D Nyt lupaan kuitenkin ryhdistäytyä! ;)

Photobucket

Juurikin hänen kanssaan oon tässä lähipäivinä hengaillut ;)

Mun piti Perjantaina lähteä Anen luokse Helsinkiin, mutta satutin taas kerran selkäni töissä sen verran pahasti, etten päässyt lähtemään. Arvatkaa vaan v*tuttaako! Nyt on onneks selkä jo parempaan suuntaan menossa :)

Photobucket

Ja juurikin hänen luokse mun piti matkata! Iksu:-(

Huomenna olis tarkotus mennä meijän tsiiisus loverssien ( lue: koulukavereiden ) kanssa Lindalle grillailemaan! Cant wait ;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ja juurikin heidän kanssaan siis ;) Ane is missing :(

Mut jeppajee nyt meiksu lähtee duuniin! Ja tuolla sataa kaatamalla, ja mä oon menossa mopolla töihin :) Jee!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti