maanantai 2. toukokuuta 2011

You are my cinema, a Hollywood treasure

Photobucket

Toi Cinema-biisi on pyöriny mun päässä koko päivän :D hahha. Olin tänään Iidan kanssa hakemassa liput sinne Flo ridan keikalle, oujee ;) Nyt on tulossa vaiks mitä kivaa lähiaikoina jee! Kävin kans hakemassa uudet puudutuspiikit selkään, nyt vähän sattuu...

Photobucket

Vuokrattiin eilen se Step Up 3, oli ihan sika hyvä!! Rakastan tanssii. Miksen mä tanssi?? Oon aina halunnu tanssia, mutten ikinä oo saanu itteäni niskasta kiinni. En tiedä että mikä mua oikeen siinä pelottaa etten mee tunneille, en tiedä :D Pitäis vaan mennä. Oon kuitenkin aina halunnut tanssia.

Photobucket

Toi laukku muuten mikä noissa kuvissa on, on ihana! Rakastan sitä ahh. Se oli varmaan kaks vuotta korjauksessa, ei saatu aikaseks hakee sitä sieltä :D hahah. Friis&Company on kyllä niin huonolaatusta, kaikki hajoo aina heti. Ja silti maksaa ihan tuhottomasti... Toikin laukku oli 90e! Ja kahden käyttökerran jälkeen noi hihnat katkes, jokanen :D

Tänään aion vielä kattoa Fast&Furious Tokyo Driftin, oon nähny sen vaikka kuin monta kertaa mut mä vaan RAKASTAN Fast&Furiousseja!! Ne on niiiiin hyviä ;) Loppuun muutama tän hetken kuunnelluinta biisiä:







-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti