maanantai 30. toukokuuta 2011

When i realised this bang banging way

En olekkaan vähään aikaan kirjottanut! :) Lauantai-iltana menin töiden jälkeen Saran, Juuson ja Iidan kanssa Aurabiljardiin pelaamaan bilistä. Pelasin ekaa kertaa ite! ;) Hehe oli aika hauskaa, vaikken mä yhtään mitään osannutkaan.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sunnuntaina lähdin Helsinkiin Maijan kanssa treenaamaan agilitya. Maija meni taas ihan mahtavasti, oon ylpee mun pikkuhauvasta:-) Hiih!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tänään mulla on ollut vapaapäivä, ei ollut koetta nääs. Menin Saran kanssa keskustaan kattomaan Saralle mekkoa, mun ei ollut tarkoitus mitään ostaa. Mutta mä olen mä, ja ostin kengät ja shortsit! Molemman aaaevan ehaania. Kengät sopii tosi hyvin sitten ensi lauantaille, ja shortsit on ihanan kesäiset! Ja maksoivat vaan 15e :) Kengät olivat 30e.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tää biisi on pyörinyt mun päässä heeela dagen!



-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti