sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Viikonloppuu

Oon venannu kuvia, enkä siks ole postaillut viikonloppuna, pahoittelut :D

Nyt kuitenkin aattelin vähän kirjottaa. Perjanaina oltiin siis siellä S.W.E.A.Tissa Saran, Juuson, Iidan, Vernan ja Laten kanssa. Oltiin aluksi jokirannassa aloittelemassa, ja sillon oli kivaa! :D Muutenkin ennen kemuja oli hauskaa, ite sweatti oli kyllä iso pettymys. Tosi vähän ihmisiä ja muutenkin lame, mun mielestä :D Tajuttiin, että ehkä me ollaan vähän liian vanhoja jo noihin bileisiin, sillon ysillä oli hauskaa mut nyt ei enää niin... Muuten ilta oli kyl ihan jees :) Ilma vaan kylmeni nopeesti, kotimatkalla olin ihan jäässä!

Photobucket

Photobucket

Lauantaina piti herätä jo klo 7, kohti Tampereen koiranäyttelyä! Huhhu, olin kyllä niin väsynyt sen päivän. PON-kehässä ei menestystä tullut, Vimma sai ERIN, mutta jäi ilman SA:ta. En sitten tiedä että mikä oli. Tuomari ei tiennyt rodusta mitään, selaili rotumääritelmääkin ja kysyi, että saako muka PONeilta vielä typistää hännät... :D Tosiaan PONithan joskus syntyvät töpöhännillä, eikä typistäminen ole ollut sallittua enää moneen vuoteen. Hyvin menee :D Hahha.

Photobucket

Esitin myös Tuulan (Kennel Timonan) kasvattajaryhmässä Laila-collien, jonka vein myös paras narttu-kehään. :) Rakastan lyhytkarvasia collieita!

Photobucket

Eilen illalla töiden jälkeen menin vielä Saran, Juuson ja Iidan kanssa ulos hengailemaan ja viettämään viikonloppua, ja myös Dima, Nianzu ja Jonne liittyivät meidän seuraan. Pelattiin koko ilta footbagia :D Oli hauskaa! En ennen oo pelannut sitä, ja oikeesti oli tosi hauskaa :D illalla/yöllä oli taas tosi kylmä, jäädyin skobaan melkeen :s

Tänään en oo sitten taas tehnyt yhtään mitään, muutakun ollut töissä ja ottanut vähän aurinkoa :D Mulla kävi "pieni" moka töissä, olin nimittäin ottanut aiemmin tänään Antihistamiinia, ja unohdin, ettei Tramalia saa ottaa niiden kanssa. Otin sitten ennen töitä 2 Tramalia, ja voin kertoa että nuppi oli hiukkasekasin :D Tuli tosi huono olo. Vastedes oon vähän tarkempi noiden lääkkeiden kanssa...

Tää biisi on pyöriny mun päässä koko päivän!



-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti