tiistai 10. toukokuuta 2011

Round n round she goes

Photobucket

Photobucket

Toi on siis shorsipuku, niinkuin näkyy ;) Rakastan sitä! Niin rento ja ihana.

Tänään en oo tehnyt muutakun ollut pari tuntia koulussa (menin kouluun vast 12, oon näköjään alottanut mun kesäloman jo....) ja sen jälkeen menin Iidalle, Sara oli myös siellä ;) Otettiin arskaa ja oli i h a n a a! Myös Juuso tuli töittensä jälkeen sinne, ja mentiin käymään mäkissä ja keskustassa. :) Noi meni kattomaan leffaa, mä menin tuhlaamaan palkkaa. Palkka tuli ja meni. Taas. Huoh...

Photobucket

Nää on samat shortsit mitä aiemminkin olin kattonut beigenä, ostin sitten mustana, koska ruskean sävyisiä shortseja mulla riittää. Näyttää ihan kamalilta kuvassa :D Mutta livenä tosi kivan näköset! Hintaa oli 20e, ja H&Mmästä siis.

Photobucket

Zarasta ihanimmat shortsit ikinä! Viime Zara reissulla jo noita kuolasin, mutta ei sillon ollut rahaa. Nyt oli pakko hakea noi mun omaan kaappiini! Hintaa oli 25e.

Photobucket

Ja lisäks ostin sitten H&Mmästä vielä shortsipuvun, joka myös oikeesti livenä näyttä kivemmalta. :D Euroja tähän kului vain 10. Ostin kans tuubitopin, valkoisen. Mun piti aluks mennä kattomaan bikineitä, mutta en löytänyt mitään kivoja :o Nyt oon sitten taas lähes varaton... :D Voi että. Pitäis parihunttia saada säästettyä, niin saisin ostettua lennot Ayia Napaan kesällä! Ehkä sitte ens palkasta... Tai sitä seuraavasta...

-Nadja

2 kommenttia:

  1. olis kiva kuulla enemmän, että mitä musiikkii sää kuuntelet :) laita postauksen perään aina joku biisi!

    VastaaPoista