keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Nellyjä ymsselis!

Hellooo!
Inhottava ilma tänäää:( Mut tänää on silti ollut hyvä päivä ;) Hhiihi! On ihana ajaa taas skoballa, ehtii kaikkialle paljon paremmin. Paitsi näköjään kouluun, oon myöhästynyt joka päivä nyt kun oon ollu skoballa liikkeellä :D

Photobucket

Mulle tuli eilen Nelly-pakettiii! Jiihuuu! Se piti hakea postista, ja itseasiassa kävin hakemassa sitä kaksi kertaa, ekalla kerralla en saanut sitä... Pakettikortissa luki, että sen voi hakea klo 17:00, mutta enhän mä mitään sellasia kerenny lukemaan kun nii innoissani lähdin sitä pakettia noutamaan siinä 20 vaille neljä... Noo toisella kerralla sitten onnisti :D

Photobucket

Paketista paljastuivat tuollaiset kenkulit! Mee likeyyy. Korkeemmat ne on, kuin miltä kuvissa näyttää :D 12 senttiä on koroilla korkeutta. Tosi hyvä kävellä! Naijs. Kävin tänään Zarassa, en kestä! Siellä on niiin ihaniaihaniaihania vaatteita, haluun kaiken sieltä. Heti ku tulee palkka, mä vannon, Zaran hyllyt on tyhjänä :D Nyt revin viimeset hilut opintotuesta (joka huom. tuli tänään) ja ostin nämä maailman ihanimmat Chinot:

Photobucket

Oon ettinyt jotain kirkkaanvärisiä vaatteita jo pitkään, ja rakastuin näihin housuihin heti! Oujeee:)

Photobucket

En oo tässä pariin päivään jaksanut itestäni ottaa kuvia, noi kaks kuvaa ovat muutaman viikon takaisia :) Joopajoo. Nyt rupeen kirjottamaan englannin tiivistelmää ja tekemään ruotsin salkkutyötä. Chao!
-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti