torstai 19. toukokuuta 2011

My nail polishes

are here! Päivällä tylsistyneenä rupesin kuvaamaan mun kynsilakkakokoelmia, olisin toki voinut sillon tehdä esimerkiksi kahta äikänesseetä tai ruotsin salkkutyötä, mut meiksupa kuvailee kynsilakkoja :D

Tosiaan jokainen noista lakoista on eri sävyä, vaikka jotkut näyttääkin ihan samoilta :D Paitsi valkoisissa taitaa olla pari samaa.

Punaiset

Photobucket

Noista puuttuu aika monta, oon levitellyt niitä ympäri taloa enkä jaksanut ettiä :D Vielä viime syksynä mulla ei ollu yhtään punasta lakkaa, kaikki oli kuivuneet, ja nyt on taas oikeen kunnolla! :D Red nails, ahh!

Vaaleanpunaiset/pinkit

Photobucket

Vaaleanpunainen on aina IN ;)

Liilan sävyiset

Photobucket

Noissa liiloissa on muutama ihan mun lemppareista. Pitkissä kynsissä tummanliila näyttää mun mielestä tosi hyvältä! :)

Ruskeat

Photobucket

Ruskeeta en oikeestaan muuhun käytä, kuin joihinkin yksityiskohtiin kynsissä. Esimerkiksi leopardikynsien pilkkuihin.

Metallin sävyjä

Photobucket

Näistä kans puuttuu monta. Mulla on tollasia pronssisia ja hopeisia enemmän, en tiedä missä kolossa mahtavat olla :D

Siniset

Photobucket

Sinisiä? Miksi? En tiedä :D En ikinä lakkaa sinisiksi kynsiä, joskus nuorena saatoin lakata. Niitäkin kuitenkin nähtävästi löytyy :D

Satunnaisia värejä

Photobucket

Noitakaa en oikeastaan käytä. Keltanen ja oranssi tulivat joskus H&Mmästä yhen kivan pinkin kanssa :D

Valkoiset

Photobucket

Jep, näitä riittää! Valkostakaan mulla ei vielä vähän aikaa sitten ollut, nyt on :D Valkostakaan en käytä muutakuin manikyyreihin.

Hoitavat lakat

Photobucket

Kynnenkovettajat, kosteuttajat, keltaisuuden poistajat... Niitä riittää:) Osa on ihan finito, niinkuin toi vihreä Trindin lakka esimerkiksi. Se on ihan paras! Estää kynsiä lastuttumasta, tosi hyvä, suosittelen :)

Kynsien lakkailu on niin mun intohimo! ;) Rakastan tehdä hienoja kynsiä. Nyt en ole vaan pitkään aikaan ehtinyt, mulla menee yleensä erikoisempien kynsien tekemisessä kolmisen tuntia. Vois taas pian kyllä tehdä jotkut kivat!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti