keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Musa-aakkoset

Eräs anonyymi kyseli mun musamausta, joten ajattelin itekkin tehdä tällaisen musa-aakkoset-haasteen, joka monella bloggaajalla on ollut :-)

Tykkään tosi erilaisesta ja monenlaisesta musiikista, suomiräpistä dubsteppiin. Mulla tulee aina erilaisia kausia, milloin kuuntelen erilaista musiikkia. Joskus olen esimerkiksi ollut Hanoi Rocks-fani, joskus taas kuunnellut pelkkää suomiräppiä (joo, nolo minä.. wannabe gangsta) ja joskus taas ihan perus suomimusaa :) Nyt muhun iskee parhaiten tekno, house, dubstep ja kaikki tanssibiisit ;) Rakastan kaikkee menevää musiikkia, ja sellasta etelä-biittiä. Esimerkiksi Movetown, Nicco, Inna yms iskevät muhun. Pendulum on myös ihan ykkönen! Ikinä en myöskään suomimusaan kyllästy, esimerkiksi Eppu Normaali, Anssi Kela, Levarit ja tällaset tulee aina olemaan mun sydämessä ;) Myös Suomireggae on must, Raappana ja Jukka Poika ovat ihan sika hyviä.

Kaikki mun lempibiisit eivät toki oo mitään erilaisia, vaan tykkään myös tosi paljon esimerkiksi Lady Gagasta, Rihannasta ja Enrique Iglesiaksesta. Myös Michael Jackson on mun mielestä ihan mahtava! Mun musamakuun siis mahtuu kaiken tyyppistä :-) Tää haaste oli tosi hankala, nimittäin monen kirjaimen kohdalla oli niiiiiin monta vaihtoehtoa. Voisin tehdä saman haasteen varmaan kymmeniä kertoja eri biiseillä :D Mutta sitten taas Q:ta, X:sää, Z:taa, Ä:ätä ja Ö:ötä en saanut keksittyä. Äästä nyt varmaan suomibiisejäkin riittää, en vaan tähän hätään nyt mitään keksinyt :D Nojoo, pidemmittä puheitta, aakkosiin.

Atlantis to Interzone, Crystal Castles ft Klaxons



Baptism, Crystal Castles



Cocaine, Deepcentral



Dance Hall Track, Robert M ft Nicco



Encoder, Pendulum



Feel it in my bones, Tiesto ft Tegan&Sara



Girl you know its true, Movetown



Hands, The Ting Tings



I'm not alone, Calvin Harris



Just Cant Get Enough, The Black eyed peas



Kun uni ei tuu, Raappana



Lick shot, Sunrise Inc




Mamacita, Collie Buddz



Naturally, Selena Gomez



On a metropolis day, Above&Beyond



Propane Nightmares, Pendulum



Rapture, Nadia Ali



Stamp on the ground, Italobrothers



Tinakenkätyttö, Kaija Koo



Untrust Us, Crystal Castles



Veo Veo, Guajiros



Ways To Be, Villa Nah



You used to hold me, Calvin Harris



Siinä ne! :) Ellei Åksi lasketa Petri NygÅrd - kippis kullaus ;) Hehhe! Tykkään muuten tällasista haasteista, eli jos tulee haasteita mieleen laittakaa tulemaan, mielelläni niitä teen! Samoin jos tulee postausehdotuksia :)
-Nadja

2 kommenttia:

  1. tää oli kiva! tee postaus että missä asut, vaikka sun huone yms olis kiva nähdä!

    VastaaPoista