sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Koiratäyteinen viikonloppu

Todellakin! Oon nyt molempina päivinä ollut näyttelyssä Raumalla.

Lauantaina mukana oli Vimma, ja Vimma oli paras uros 3. Ihan hirveä ilma, ihan kamala! Satoi koko päivän, näyttely oli siis ulkona, ja oli tosi kylmä. Hytistiin siinä kehän laidalla ihan huolella sitten.. :D
Tuomari oli kuitenkin aivan ihana, hän halaili ja pussaili kaikkia :D Mulle tämä tuomari antoi Kunniapalkinnon siitä, että olin paras koiranesittäjä :D Tuomarinhan ei kuuluisi niinkään kiinnittää huomiota esittämiseen eikä jaella siitä mitään palkintoja, mutta ihan hauska :D

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Esitin myös corgin kehässä, Niilon. Kun tulin kehään, tuomari sanoi: "Oh, its you again! Hahhaha " :D Niilo sai ERIN ja sijoittui kolmanneksi parhaaksi urokseksi.

Photobucket

Photobucket

Ehkä suloisin eläin ikinä?

Oli ihana päästä lämpimään autoon, saada märät kengät pois jalasta ja saada ruokaa! En olis millään jaksanut mennä töihin, mutta sain itteni raahattua sinne sitten kuitenkin :) Töiden jälkeen menin Juusolle, katottiin siellä Euroviisuja ja pelailtiin ulkona taas bagii :) Jeejee!

Tänään menin Outin mukana Raumalle uudestaan, minua oli pyydetty esittämään eäs Ruotsalainen pinseri. Tänään ilma oli vähän parempi, ei satanut :) Tämä Keke-pinseri oli aika arka, mutta ihan jees esiintyi. Liikkeet jäivät vähän vähemmälle, ja Keke sai EHn.

Photobucket

Tänään pitäs vielä mennä töihin ja lukea Dorian Gray loppuun... Tosiaan oon puolessa välissä.. Olisin voinut tietty sillon yhdeltä kun tulin kotiin niin lukea sitä, mutta nukuin sitten muutaman tunnin :D

Mulla on koko päivän soinu päässä Mohombin biisit!





-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti