tiistai 31. toukokuuta 2011

Huomista lomaa odotellen!

Ihanaaaa kesääää! Niin ihanan lämmin säää:-) Melkeen painostava, sillonkin on kuuma kun aurinko ei paista. Kelpaa!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jalat näyttää ihan törkeen valkosilta kun mulla on sukkahousut :D Mulla oli tänään uskonnonkoe, meni ihan sikahyvin jeejee:) Onneks! Huomenna vika koe, matikka. Pitäis lukee! Se on sitten viimenen, sitten alkaa loma. lomalomalomalomaloma. LOMA. Mulla oli tänään kans fysioterapia, sain vihdoin sellasen sähkölaitteen kotiin, bye bye selkäkivut! Toivottavasti :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kaaduin tänään mopolla:( Ajoin ylioppilaskylän läpi pikkutietä, mutkan takana asfaltti oli hiekan peitossa ja skoba lähti alta! Nyt mulla on käsi, polvi ja muutenkin toinen jalka ihan ruhjeilla ja reiteen tulossa hehtaarin kokoinen mustelma... Kiva tällain kun shortsikelit alkaa :D Aika kova isku oli kyl siihen maahan, jalka ja käsi tosi kipeenä. Mulla oli nahkahanskat kädessä, ja toinen kului kokonaan puhki kun kaaduin, onneks oli hanska eikä käsi!

Photobucket

Photobucket

Tänään meen vanhan kerhotädin eläkkeellejäämisjuhliin. Hihi! Tossa alhaalla muuten ihana uusi biisi Jukka Pojalta :-)



-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti