maanantai 4. huhtikuuta 2011

Verkligen lycklig!

JES. Tänään oli bilsankoe, ja arvatkaa kuka pääs läpi! MÄ! Jes. Oon niiin onnellinen! Olin ihan varma etten pääse läpi:D Jeajeah! Kokeessa oli kaksi osioo, essee ja risteytystehtävä. Mulla meni risteytystehtävä täysin oikein, 6pistettä;) Mut sitten se essee meni ihan päin honkia, 0 pistettä...:D Huomenna vielä ruotsinkoe, sitten tää jakso on virallisesti OHI. Olin tänään kirjastossakin pari tuntia lukemassa kyseistä ainetta ;)

Tänään kävin ostamassa aivan ihanan asian, nimittäin Motivus-kortin! Vihdoin! Tätä oon odottanut yli vuoden, nyt pääsen menemään sinne:) Olin tänään jo saleilemassa, huomenna meen pilatekseen. Oon niin onnellinen ettei mitään rajaa! Rakastan Motivustaaa :-) Niin ihanaa että pääsee taas urheilemaan. Mun pitäis ostaa jotkut hyvät uudet urheilukengät, esim Nike Airit, jotka pehmentäis selkään tulevia tärähdyksiä. Jeppajee! Nyt meiksu menee lukee viel vähän Ruotsia. :) Sain muuten Ruotsin kuuntelukokeesta 9puolen ;)

Mulla ei nyt ole mitään uusia kuvia, joten pistän taas kerran vanhoja :D Saan illalla Anelta lauantaista kuvia, oltiin lettukesteillä taas! :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti