torstai 14. huhtikuuta 2011

Vammanadja

Tänään on ollut sekä tosi paska päivä, että tosi hyvä. Aamulla sain hankittua ne liput sinne On The Beachiin, jes! ;) Tulee niin hubaa siel! Sitten mä menin fysiatrille, josta sitten tää mun paska osa päivästä johtui. Siellä selvis, että joudun magneettikuvauksiin, mutta en selän takia vaan lonkkien. Selvis, että mun lonkissa on joku ongelma, ja ne pitää leikata. Vittu. Ei tässä sitten muuta... Selkään sain puudutuspiikit ja käyn hakemassa sellasen sähkölaitteen, joka laitetaan kiinni selkään. Se antaa pieniä sähköiskuja jotka auttavat kipuun. Toivottavasti toimii! Mikäköhän ruumiinosa multa viel vois mennä hajalle? Taitaa olla käsien vuoro seuraavaks. Eiku hetkonen nehän on kans joskus murtunu.....

Photobucket

Mutta sitte Juuso, Sara ja Late piristivät mua kun oltiin keskustassa pyörimässä ja käytiin kaupoissa :-) Kaverit on parhaita! Sitte vielä mun työkaverit heitti mut himaan, ihania tyyppejä heheh! Onneks huomenna on perjantai ja vaan kaks tuntia kouluu :)

Photobucket

Ainiin! Mähän tosiaan shoppailin kans, pussista voi sen jo päätelläkin. Pussista paljastuivat tämmöset söpöliinit:

Photobucket

Oon ihan rakastunu kangastossuihin, ne on niin helpot ja ihanat :D Heheh!

-Nadja

2 kommenttia: