tiistai 5. huhtikuuta 2011

Ohi on!

Photobucket

(Käytän nykyään muuten kauheesti raitavaatteita, huomasin just :DD)
Nimittäin 4-jakso! IHANAA. En olis jaksanut enää päivääkään! Tänään oli se Ruotsinkoe, meni ihan päin helvettiä:D en osannut mitään... Huomenna alkaa viimenen jakso, joka näyttää mulla tältä:

Photobucket

Noiden lisäks on vielä uskonto3, sitä kirjaa mulla ei vielä ole :-) Lukioon menee ihan järkyttävästi rahaa oikeesti! Joka kuukaus kirjat, vaikka lainaiski kavereiden kirjoja, pitää silti (tai ainakin mä haluan) ostaa kielten kirjat, koska niissä on kirjaan kirjotettavia tehtäviä. No mut onneks on vika jakso!

Kävin tänään Ginassa, piti ostaa legginssit, mutta mukaan tarttuki tällaset vaatteet (eikä niitä legginssejä...):

Photobucket

Photobucket

Rakastan noita molempia!! Niin ihanat. Oon tollasia korkeavyötäröisiäkin ettiny niiiiin kauan! Shortsit makso 30e, bleiseri 24e. Kassakoneessa oli joku virhe ja se näytti, että bleiseri maksais 39e, onneks huomautin ja huomasin ylipäätään että siinä on virhe! Jos saman bleiserin joku ostaa, muistakaa kattoa että oikea hinta tulee ;) Nyt mä kyllä aion vähentää tätä mun shoppailua. Shoppaan ihan liikaa! Rupeen nyt säästämään rahaa sellasiin asioihin mitä OIKEESTI tarviin, esim niihin juoksukenkiin ja uuteen sänkyyn. Jees!

Loppuun vielä pari kuvaa lauantain lettukesteiltä!

Photobucket

Photobucket

Kohta lähen pilatekseen ja otan rennosti päivän, ei tarvii lukea enää ahh! Huomenna meen Tean kanssa kattomaan Enrique Iglesiasta, sitä odotellen! ;) Namupoju hehe

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti