keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Kenkulit

Photobucket

Siinä! Kauniit ku mitkä! (Tai sit ei...) Miks lenkkarit on aina niin rumia :D Hahha. Ja noi oli varmaan kivoimman näköset koko Intersportissa... Kenkä on siis Adistar ride 3. Hintaa oli alennettuna 128e, eli iiihan liikaa. Normaalisti olis maksanut 170e. En ikinä olis ostanut noin kalliita lenkkareita ellei mulla olis tätä selkäongelmaa! Noiden kenkien juju on siis toi pohja, jossa on tärähdyksiä pehmentävä osa, toi pinkki osa. Ja todella toimivatkin! Mulla ei ole tullut yhtään kipeäksi selkä, vaikka olin Motivus Fiestassa, eli zumbassa, pompimassakin. Tosi mukavat jalassa ja pehmentävät liikettä todella paljon. Suosittelen kaikille!

Minulle tehtiin Intersportissa myös FootBalance-testi, jossa katsottiin, minkälainen kenkä sopii juuri minun jalalle. Mulla todettiin ylipronaatio, eli jalat menevät jotenkin jostain yli ja polvi on mulla jotenkin väärin. Siitä johtuu varmaan tää, ettei mun selkä pääse parantumaan, koska ylipronaatio saa kuulemma aikaan selän ja lonkkien kipeytymisen. No mutta jokatapauksessa, näillä kengillä mäkin pystyn urheilemaan ;) On ollut niiiin ihanaa taas motivuksessa, ihanaa kun pääsee kuntoilemaan! Huomenna mulla on vihdoin fysiatri, saan ehkä vähän tolkkua tähän selkäpaskaan lisää :D Ostin siis kenkien lisäks vielä urheilurintsikat, tarkotus oli ostaa nekin sieltä Intersportista, mutta siellä niillä oli hintaa vähintään 40e kaikilla, niin päätin sitten ostaa H&Mmästä 15 eurolla :D Saa kelvata niin kauan kunnes saan uuden palkan.

Oltiin Sarrun kanssa tänään ottamassa vähän kuvia, laitan niitä sitten myöhemmin :) Huomenna tulee On The Beachiin liput myyntiin, oon ekana jonossa! ;) Loppuun vielä sellanen kuva, joka saa kysymyksiä heräämään...

Photobucket

-Nadja

2 kommenttia: