tiistai 12. huhtikuuta 2011

Black Swan

(Mulla ei taaskaan oo mitään uusia kevätkuvia, joten kyllästytän teitä vanhoilla ;) )

Photobucket

Hui se oli HYVÄ! Siis toi black swan :) Niin hyvä! Ihan kauhea mut tosi onnistunut. Oltiin kattomassa sitä Laran, Vernan, Anen, Jerryn ja Nellun kanssa. Olin kuullut todella monelta et se on aika jännä, ja niinhän se olikin!

Photobucket

(älä lue eteenpäin jos et halua tulla spoilatuksi :D )

Keskivaiheilla elokuvaa, kun tuli monta kertaa putkeen pelästymisiä, kun se "Nina" oli ihan fucked up, oli ihan kamala! En ikinä ole huutanut leffassa jos oon pelästynyt, ja tossa leffas 2 kertaa :D hahha. Kun Nina oli siellä kylpyammeessa ja se toinen muija oli yhtäkkii siinä edessä, pelästyin ihan sikana ja samaten kun se pamahti sinne keittiöön!! Hengästyin ihan sen leffan aikana ku oli niin jännä :D Se oli kans ihan kamala kun se tajus, että se oli lyönyt sen lasinsirpaleen ittensä vatsaan eikä sen toisen siinä lopussa.. Huijj! Oli kyl hyvä leffa :-)

Spoilaus loppu!

Photobucket

Olin äsken vähän juoksemassa, ja voin kertoo että noi mun uudet juoksulenkkarit on ihan parhaat! Voisin jossain kohtaa sitte tosiaan niistä kirjottaa vähä lisää, nyt en jaksa vaan lähen lenkittää hauvojaa ja sitte katon täykkäreitä!

Photobucket

-Nadja

2 kommenttia: