perjantai 29. huhtikuuta 2011

Beibi skitsoo ja unohdan syödä

Photobucket

Photobucket

Vihdoin vähän aikaa! Oon tässä pari päivää vaan juossu jokapuolella :D Eilen olin aamulla Saran koulussa siinä banaaninutturahööbässä taas, ja sen jälkeen menin Naantalin kylpylään, sain sieltä ilmaiseksi geelikynnet :) Olin nimittäin kynsimallina. Kivat kynnet tuli! Ja nyt on geelit eikä rakennekynnet, omat kynnetkin sitten kestää vähän paremmin.

Photobucket

Ompas pieni kuva...
Eilen hain myös Bellan kotiin! Skootterin siis. Olin ihan unohtanu miten hyvä skoba Bella on :D Jeee mun bomber. Niin ihanaa taas ajaa sillä ;)

Photobucket

Haha nice toi letti:DD Menny kypärän alla vähän miten sattuu.
Mulla piti tänään olla kemian uusinnat, mutta sain sumplittua kokeen sillätavalla, että teen sen vasta koeviikolla! Huh onneksi, en olis osannu yhtään mitään. Pääsin koulusta klo 11, menin sitte himaan ja nukahin sohvalle, heräsin viiden aikoihin :D Ihanaa kun on perjantaiii! Ja mikä parasta, huomenna juhlitaan VAPPUA!

Photobucket

Photobucket

Raidi unelmoi ulkoilmasta! (Miksi... Se saa olla ulkona nii paljon ku haluu.. hmm..)
Ainiin, Nellyllä on menossa Secret Sale, josta tilasin yhden korot ;) Niitä odotellessa!

-Nadja

2 kommenttia:

  1. Ihana kevätasu ja tossa alemmassaki postauksessa on yyyli ihanat vaatteet <3 ihanaa ku on kevät, voi pukeutuu taas kivasti :-D

    VastaaPoista
  2. hihih kiitos! :) Joo älä, oon niin samaa mieltä! ;)

    VastaaPoista