torstai 24. maaliskuuta 2011

you're the perfect lullaby

Mä perun mun sanani. Eilinen tuuli ei ollut mitään verrattuna tän päiväseen! Herranjumala sanon minä, ihan oikeesti mistä toi tuuli tulee :D (ja siis joo tiedän kyllä miten tuuli syntyy mut silti tää on jo luonnonlakien vastaista haha) Huhhu. No mut joo, tänään olin taas laiska koululainen enkä mennyt kemian tunnille, vaan jäin kirjastoon.. Mut kyllä mä jotain sain aikaseks, varasin nimittäin lääkäriajan taas, fysiatrin lähetteen takia :-) Fysioterapeutti nimittäin sano, että mun pitäis mennä fysiatrille hoitamaan kipua. No mäpä meen! Lisäks taisin ehkä eksyä nelly.comiin ja tilasin ehkä yhen kevättakin...

Koulun jälkeen menin Laran kanssa solkkuun, tosin vaan Lara meni sinne ite solkkuboksiin mä venailin vieressä. Aikaa kuluttaakseni otin vähän teinipeilikuvia :-)


Otin Larastakin vähän salakuvia, hahah tekis niiin mieli julkasta, ne oli aika hauskoja mut ehkä mä en nyt kiusaa Laraa :-D hhahaha! Tulee muuten tosta mun paidasta ihan mieleen kesäää! Mentiin solkun jälkeen... mäkkiin.. taas... En kestä oikeesti ku syön kokoajan mäkkipaskaa :D No okei kahtena päivänä nyt mutta silti. Nyt en syö enää :D Haha salee, nyt ku alkaa koeviikkoki meen sinne joka pvä masentumaan... En mene!

Menin vielä hetkeks keskustaan kaupoille, ja löysin VIHDOIN ihanatihanatihanat reisitaskulegginssit Ginasta!! Oon niiiiiin kauan ettiny sellasia, ja nyt löyty :) Jes! Väriltään siis tummanvihreät. Jeejee im happy! Hintaa oli 30e, ja sain viimesen leiman Ginakorttiin:-) Oujee.
Puolen tunnin päästä lähen taas duuniin, en tainnu sitten tänäänkään lukea kokeisiin.. :D






















-Nadja

2 kommenttia: