perjantai 11. maaliskuuta 2011

You like the fire in my soul

Kyllä mä sitten selviydyin sinne kouluun, kiukkusena kyllä, mutta kuitenkin :D Mutta en mä tiedä kuin paljon hyötyä siitäkin sitten oli, nukahdin nimittäin sinne kemiantunnille...
No mutta sen jälkeen menin Iidan, Saran ja Juuson kanssa Juusolle. Tällasta me siellä tehtiin:


Saran huivi a.k.a läskien tuubitoppi käytössä... Ihan söpö peppu ;) Tykkäätteks? Jepjep.. No sitten Juuso ja Sara lähti kuntoilemaan, ja me lähettiin Iidan kanssa läskeilemään :-) Mentiin hessulle. Iidalla oli siellä pulla mukana, mutta se oli mennyt ihan lyttyyn kassissa ja kuorutus oli tarttunut siihen paperiin, se oli surullisen näköstä :(


Kotona mua odotti ihana asia, nelly-paketti oli löytänyt tiensä mun kotiin!<3 Oli hyvät vaatteet :))

Toi vaalea olikin paljon hempeämmän värinen mitä olin ajatellut! Mutta se oli ihanan kesäinen naminami:) Heh! Taidan pistää ton raidallisen tänään illalla. Ollaan nimittäin menossa (kuinkas ollakkaan) Mullimeille! Tossa on siis olkatoppaukset, en yleensä tykkää niistä, mutta tossa ne on ihan kivat!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti