keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Wonder, wonder, wonderman

Photobucket

Baittasin Saraa noissa legginseissä ;) Tänään oli vuorossa kemiankoe. Oli aika vaikea, saa nähä pääsenkö läpi :s 15 pistettä pitäis saada, tiukille menee! Ihanaa kun toi kurssi on ohi, en olis kestäny niitä ihmisii enempää :D Onneks mulla oli Milla, muuten en olis jaksanut... En ymmärrä mikä noita ykkösiä (Ei tietenkään kaikkia, osa osaa kyllä käyttäytyä mutta muutamia siellä) vaivaa?? Millan sanoin, millä luokalla ihmiset oppivat esim viittaamaan jos on sanottavaa?? Ne vaan HUUUTAA siellä kokoajan, eikä siel kuule mitään. Samalla tavalla kun joskus yläasteella kun vähän riehaannuttiin Harri Viljasen tunnilla, ykkösten kanssa on sellasta joka tunti:D Ollaan sentää lukiossa... Käy opettajaakin sääliksi. Oon kans matikan 3-kurssilla niiden kanssa, ja opettaja teki meille istumajärjestyksen... lukiossa...
Nojoo mikäs siinä:D

Photobucket

Oon ollu ihan tokkurainen matikan preppauksesta asti, otin nimittäin sen lihasrelaksantin siellä ja ajjj että ku rupes väsyttää:D Meinasin nukahtaa Laran autoon, kun mentiin keskustaan, ja sitten bussiin kun tulin keskustasta himaan. Kävin Hennesissä nopeesti, siellä oli alennusmyynnit ja ostin alennuksesta yhen takin, 10e, ja sitte normaalihintaisen (14,95e) topin :)

Photobucket


Photobucket


Siellä oli kans ehkä maailman ihanimmat shortsit, mutta mulla ei ollut niihin enää varaa :( olis olleet ihan täydelliset! Otin kuviiki niistä et voin itkeä itseni uneen niitä katellessä koska mulla niitä ei ole :D Hahah eikai.

Photobucket

Postissa tuli myös iloinen ylläri, nimittäin nellypakettii! :) Tilasin tällakertaa tällasen kevättakin, I like :-) Hintaa oli tällakin 10e.

Photobucket

Nyt meen hetkeks nukkumaan et jaksan keskittyä illalla, Tiia nimittäin lupas tulla opettaa mulle matikkaa:-D

-Nadja

2 kommenttia:

  1. ostat koko aika jotain nadjaaaaaa et pääse ikinä napaan nyyh :(

    VastaaPoista
  2. vähä on ruvennu kyl epäilyttää pääsisinkö vaikken ostas yhtää mitää.. :( Pitää ite ruveta nimittäi maksaa motivus et saan ton selän kuntoo ja sit ku oon kokoaika saikul nii saan pienenpää palkkaaaa

    VastaaPoista