torstai 31. maaliskuuta 2011

Väsymyksen KUNINGAS minä

Tattadaaa! Heräsin. Tulin himaan kuuden aikaan, söin ja nukahin ja heräsin äsken, kello on siis 21:43. :-) Toi kellojuttu on vähä päin helvettiä täs blogissa, pitäs vähä fiksailla :D Noi mun lihasrelaksantit on aika vahvoja pilsuja, menee kyl nuppi sekasin aika huolella :D

Photobucket

Mulla oli tänään matikka3 koe, meni ihan SIKAhyvin!! Oon ihan luuseri matikassa, mut nyt onnistu! Puolet meni täysin oikein ja vaan yks meni kokonaan väärin! Mun ensimmäinen tavoite oli, että pääsisin edes läpi. Nyt voin saada esim seiskan aivan hyvin! ;) Huomenna olis matikka5 koe, en oo paljoo lukenu, muutaku mitä Tiia mulle eilen opetti.. Kiitos Tiia!! ;) Apu oli suuri. Pakko mun on läpi päästä, enköhän pääse :D

Photobucket

Tänään koulun jälkeen jäin keskustaan, kävin ostamassa konseptia ja uusia kyniä iihihhi ja menin solkkuun samalla kun venasin Saraa. Solkussa mulla oli pieniä teknisiä ongelmia, olin nimittäin unohtanut maksun jälkeen painaa jotain nappia, eikä se solkkukone sitten käynnistynytkään kun sitä venailin lähes kokonaan alastoma siellä kopissa.. Piti sitten uudestaan pukea ja mennä laittamaan kortti koneeseen uudestaan :-D Näin solkun jälkeen siis Saran, mentiin Juusolle ja hengattiin siellä jonkun aikaa, ja kun Juuso tuli kotiin mentiin myöhemmin vielä keskustaan. Nyt oon tässä. Mitäs? Nyt on uuden unipillerin aika. Enköhän mä tunnin sisään nuku taas kuin Prinsessa Ruusunen :-)

Photobucket

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti