keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Tonight you will be my cocainee

Tulin just kotiin keskustasta ja nyt väsyttäää! Oltiin Ellun ja Saran kanssa kahvilla Brahessa ja keskustassa pyörimässä. Kun mä menin himaan, toi kassi mikä kuvissakin on, meni rikki :( Se hihna katkes. Ärsyttää! Mulla hajoaa aina kaikki :D Kaikki laukut, kengät ja varsinkin kännykät.. Mulla oli joskus melkeen 10 kännykkää vuoden sisällä, en tajua miten onnistun aina hajottamaan kaiken :D Viime kännykkä kesti n 3kk ennenkuin meni ekan kerran korjattavaksi, sen jälkeen sama vika tuli uusiks ja ostin tän mun nykyisen Samsungin kosketusnäytön. Ihme ettei seki oo jo hajonnut :D Seuraavaks ostan kyl tän saman kännykän uudestaan, mut joko pinkkinä tai valkosena, musta on kauheen tylsä :D

Jeejeee mutta nyt mä meen nukkumaaan et jaksan herätä aamulla! Mulla on aamulla heti opolle aika, taidan mennä neljässä vuodessa lukion ei täst mun opiskelusta tuu yhtään mitään :D

-Nadja

4 kommenttia:

  1. onksul joku uus nokian kännykkä?;o

    VastaaPoista
  2. Eei, toi joka tossa pöydällä on on Ellun :D Tai siis mulla on se Samsungin kosketusnäyttö. hhahah oho olin kirjottanu nokia vahingossa my bad hahah

    VastaaPoista
  3. Kaks sammakkoo käveli moottoritien yli. Toinen sanoi:
    "Hei Var*PLÄTS*
    "Mit*PLÄTS!*

    VastaaPoista