perjantai 11. maaliskuuta 2011

Tällanen aamu..

Juupa juu, kotona hengailen vieläkin. Koulu alkoi tosiaan 8:15.. Mikä mua vaivaa? Oon niin päästäny otteen lipsumaan täs koulunkäynnissä :D Viime vuonna olin ihan samanlainen, mutta sitten kakkosen syksyllä päätin et nyt mä parannan!! Ja oonki onnistunu siinä, tähän asti.. Tää jakso vaan vie multa niin voimat :D

Tänään nukuin pommiin ekan tunnin. Olin kuitenkin jo ihan valmis lähtemään sillain, että olisin ehtinyt seuraavalle tunnille, kunnes mä huomasin millanen ilma tuolla on... Tuli ongelma: Mitkä ihmeen kengät mä tonne pistän, kun kaikista menee läpi? Tuolla on varmaan 10 senttiä pelkkää loskaa joka puolella, eihh... Noo pistin sitten yhen kengät, kävelin 5 metriä, niistä meni läpi. Rupes sen verran pännimään, että päätin tulla vaihtamaan kengät. Enkä sitten kenksiny mitkä kengät haluisin pilata. Miksei mulla ole kumisaappaita? Tai kurapukua? Miksen oo vielä lapsi ja käytä sellasta lasten kurahaalaria, kurahanskoja ja kumisaappaita ja sellasta kommandopipo tyyppistä? Niillä pärjäis! Toi lumi/vesisade vaan yltyy kokoajan nööööy :-( Oonks mä muka oikeesti näin hienohelma nykyään etten pysty ees ulos menemään tällasella ilmalla :D No, näköjään.

Toi paita mikä mulla on päällä, on ollu mulla yli vuoden, enkä ole kertaakaan käyttänyt :D En tiedä sitten että miksen, se on kuitenkin ihan kiva! Siinä on edessä tollasta röpelöä, ja takana sellanen naru mikä solmitaan. Tossa pienemmässä kuvassa näkee vähän, että millasia ne röpelöt ovat :-)

Mulla lähtis 20 minuutin päästä bussi. Sillä mä ehtisin vielä kemiantunnille. Saa nähdä saanko itteni raahattua bussiin. Voiku olis auto! Onneks on perjantai :D






















-Nadja

2 kommenttia: