tiistai 8. maaliskuuta 2011

Niin mä vauhdissa näytän kattoikkunasta hauista, ja huudan BORNN IN THE USA

Hei vaan hei mä täällä koulun kirjastossa Altin kanssa viettämässä matikan tuntia nro 1 :) Oon luuseri tiedän, mutta mä en vaan _jaksanut_ mennä sinne tunnille oikeesti... Ens tunnilla viel toinen matikantunti. Ehkä mä sinne sitte raahaudun! :D Mulla ei oo ees mitään järkevää sanottavaa nyt, on vaan pirun tylsää hahha, olisin ihan yhtähyvin voinu olla tekemättä mitään siel matikan tunnilla kun täälläkään en kuitenkaan mitään järkevää tee :D Noh tyhmästä päästä kärsii koko.. öö..öö.. no minä kärsin!!

Tänään meen vihdoin kattomaan sen Vareksen. Mun piti mennä kattomaan se jo sillon kun se tuli tyyliin ensi-iltaan, mutta sitten päätin säästää kaikki rahat koska se Egyptin matka oli tulossa. Ja sitten kun mä tulin takas sieltä Egyptistä, niin kaikki oli jo nähneet sen, except mee! Noh mut nyt meen kuitenkin vihdoin kattomaan sen Laten kanssa jeijee! :-)

No mitäs vielä. Tuol on ihan pirun liukas!! Ja nää hiekottaja-ihmiset ei vieläkään hiekota sitä mäkeä missä mä sillon viime talvena liukastuin ja mursin selän... Ollaan kyllä monta kertaa soitettu niille ja mainittu siitä, mutta ei ne siltikään sitä hiekota! En tajua, koska ne silti hiekottaa siitä mäen yläpuolelta sekä alapuolelta, mutta ei siit ite mäestä! Mitä järkeä :D Se on varmaan jotain ei-kenenkään-maata, niin sitten kukaan ei vastaa siitä ja kaikki kärsii :D Meen kohta ite oman sangon ja omien hiekkojen kanssa sinne ja hiekotan sen niiiin hyvin ettei jäätä ees näy enää!!

Tilasin muuten taas nelly.comista vähän vaatteita, oon niin addiktoitunu voi että :D Tilasin sellasen raitapaita pitkän paidan sellasen niin sit siitä on olkapäissä sellasta koristehööbää. Sit tilasin myös sellasen valkosen mekon, kesään sitten:)) Meinasin tilata viel vaikka mitä noiden lisäks, mut sain hillittyä itteni! Edistystä edistystä...

Nyt mä sitte odotan vaan et ruokailu alkaa, siel on sentään hyvää ruokaa, nimittäin hernekeittoa ja LASKIAISPULLAA:-)))<3 Hyvää laskiaistiistaita ja hyvää NAISTENPÄIVÄÄ TZIRBULAT! ;)

-Nadja
(tuli kyl tosi tylsä postaus ku ei ees kuvia...hahah noo no can do!)

2 kommenttia: