keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Nadja nukkumaan...

Mitä mä teen viel koneella tähän aikaan... Väsyttää iha sikkenä ja silti pakko roikkua täällä :D Oon nykyään ihan kauheesti koneella ku oon alottanut tän blogin. Noo ei se mua silleen vielä ainakaan haittaa, kun saan vielä muutkin asiat sentään hoidettua :D
Tulin just äsken himaan, olin Saran ja Juuson ja Laten kanssa kahvilla Stokkalla, ja menin siitä sitten Saran kanssa Juusolle poikien mennessä salille :)

Sara nukkuu... Hahhah en tiiä miks valo on menny tällain, aika hauska:D Oli kiva viettää aikaa taas Saran kanssa kahestaan Juusolla, ei olla pitkään aikaan hengattu silleen :-)

Täs olis sit tää mun "Päivän asu" ihihhihh ihkuuuu! Että mä vihaan kun ihmiset sanoo päivän asu :DD hahah en ees tiedä miksi, mut ärsyttää vaan tosi paljon :D Kaikki bloggaajat sanoo aina päivän asu. Älkää nyt ottako sitten nokkiinne jos luette, ei mitenkään henkilökohtaista kenenkään suuntaan, kuullostaa vaan mun mielestä ihan älyttömän tyhmältä :D

Tykkään tosta rusettivyöstä ihan sikana. Oon ostanu sen Ginasta joskus syksyllä, aijjj että I like! Ainoo huono siin on, että se on niin iso. Takin alle esimerkiksi ei oikein sovi. Mut ehkä nyt kun tulee kevät ja talvitakki lentää kaappiin rupeen käyttämään totakin enemmän :-) Arvatkaas mistä toi paita on... Nellystäää!

Vitsi oli ihanaa, kun kävelin tossa puol 11 aikaan kotiin bussipysäkiltä, ja oli vielä ihan semivaloisaa! Ei ollut sellasta pilkkopimeetä miten nyt on jo liian pitkään ollu :) Niin piristävää! Aamusinkin jaksaa paremmin herätä kun on valoisaa ja lämpimämpi. Tänäänkin on ollut pelkästään plussan puolella, ja vaikka tuuleekin iha simona, on ollu kiva olla ulkona :) Keskustassakaan ei lunta ole melkeen missään, muutaku nyt ne torin Mount Everestit. Niin ihanaa, rakastan kevättä! Toivon vaan ettei tule mitään takatalvea.. Luin jostain netistä, että elokuusta pitäis tulla ihan huippulämmin, mutta että alkukesä olis viileä, toukokuussa saattais jopa sataa lunta.. Mut sitten taas huhtikuu olis ennätyslämmin. Toivottavasti vappuna on lämmin, 09-vappuna oli ainakin! :) Muistan kun sillon oltiin vaan topit päällä ulkona. Ahh!

Jos muuten jollekkin tulee jotain ehdotuksia, miten voisin parantaa tätä blogia, tai jos haluaa vaikka kysyä jotain tms niin laittakkee vaan viestiä ;) Myös postausehdotuksia saa jaella!

Oon yrittäny pitää tän blogin tosi "mun laisena", ja mun mielestä ainakin oon onnistunut siinä ihan hyvin :-) Oon miettinyt, et pitäiskö laittaa tausta ihan vaan perusvalkoseks, koska se olis sitten siisti ja sillain, mutta en mä kyllä halua. Tosi monella on valkonen, eikä siinä siis mitään pahaa, se on ihan kivan näköstä, mutta mä haluaisin olla vähän yksilöllisempi, siksi erilainen värivalinta :) heh! En vaan ymmärrä, että miksi tän nimi on piste tuolla bloglovinissa?? Oikeesti wtff :D

Ei tässä sitten muuta, hyvää yötä vaan meikkis menee goijaa! Ainiin tänään tuli telkkarista Skins ja Heroes, aiettä huomenna pääsen kattomaan ne:) Heippodei!






















-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti