torstai 3. maaliskuuta 2011

Missing sharmm

Olin vuoden alussa lomailemassa Egyptissä, Sharm el Sheikissä Tean kanssa. Tulee kyllä ikävä lämpöö ja rantoja ja kaikkea kun kattelee tonne ulos ainaiseen talveen.. Mut kyl se kesä pikkuhiljaa sieltä tulee! :)




Matkasta sen verran että todellakin toteutti odotukset, lämpöä oli joka päivä yli 20 astetta ja hotellimme, Ghazala Beach oli ihan ykkönen. Ruokakin oli ihan jees, tosin me syötiin niinkin eksoottista ruokaa kun spagetti bolognesea lähes joka ilta, että mitään ihmeempiä ruokaelämyksiä ei kyllä saatu :D Mainitsemisen arvonen on myös Pacha, ihan paras nightclub! Pacha oli ihan sairaan hieno ja suuri, ja kaikki ihmiset bailas oikeen kybällä joka ilta, ihan huippua. Pachaa kyllä jää ikävä, pitäis melkee pelkästään senkin takia mennä takas joskus :D



Muuten, vinkiksi niille jotka eivät tykkää tinkiä Egypti ei todellakaan ole hyvä paikka! Kaikesta pitäis tinkiä ja ainakin mun mielestä se oli ihan kauheen vaikeeta ja inhottavaa. Enkä osannu yhtään :D Tinkimisen takia ostin matkan aikana ainoastaan kahdet bikinit, napakorun ja läpsykät.
Kokeilin matkalla myös riippuliitoa Tean kanssa, siis minä, joka pelkään ehkä kaikkea enkä uskalla tehdä mitään!! Oli kyl ihan mahtava kokemus vaikka pelottikin, köydet mitkä meitä pitivät kiinni eivät todellakaan näyttäneet kovin vahvoilta..

tossa näkee vähän miltä köydet näytti...

Vois taas ruveta säästämään niin pääsis uudestaanki matkalle! Ehkä sitte kesällä taas :-) Oon vaan niin huono säästämään, oon parisen kertaa kuluttanu koko palkankin päivässä.. Shoppailu ja varsinkin Nelly.com on mun heikkoukset! Kerran kuitenkin oon jo pystyny säästämään niin enköhän sitte uudestaankin.























- Nadja

7 kommenttia:

  1. Ihanaa nadja et alotit bloggauksen ! Alku näyttää jo iha sikalupaavalt tykkään ku on paljon kuvii : )))

    ja saat luvan pitää tätä yllä et voin japanis lukee susta kulta ! ♥

    VastaaPoista
  2. Jeij mäki haluisin osaa säästää ja mennä matkalle, nelly.com aina vaa vie mun rahat :--D haha

    VastaaPoista
  3. Voiii ihanaa Ane kiitos<3 Ja yritän parhaani, sä saat kyl sit kans luvan rupee pitää omaa! ;)
    Ja Iman, mul on nyt ihan samallailla :D pitäis varmaa estää koko Nelly.com!

    VastaaPoista
  4. ihanata hunajataaaaaaaaa!!!!!!!! sua on ihana lukea ja jeehehEEIHEEOHEEO varsinki tää postaus oli hasuuuka t... arvaa xDDxDdddd

    VastaaPoista
  5. En kyl yhtää osaa sanoo, kuka ihme oot... ihme hyyppä! nojooooo kyl mä oikeeest tiiän esbo_tsiku91^^

    VastaaPoista