tiistai 15. maaliskuuta 2011

memememememoriesss!

Heipä heiii! Musta jotenkin tuntuu, että tää blogi olis jäämässä heitteille vaikka näin ei edes ole :D haha. Nytkään mulla ei varsinaisesti mitään ihmeellistä kerrottavaa ole, muutakun se, että vietin kokopäivän Saran, Juuson ja Laten kanssa. Aiemmin tänään olin käymässä Pulssissa, selän takii taas. Viikko saikkua taas, waaay to go! :) Hehe. Rupesin muistelemaan tässä hyviä hetkiä mun elämässä, hahah, ja päätin sitten laittaa niistä kuviakin näytille tänne :-)


Egyptireissu Tean kanssa!

Vanhojenriestilyt (jep, ne molemmat ;) )


Kaikki viikonloput hyvässä seurassaa! :-)

Viime kesä!


Kaikki laivareissut :D


17-v Synttäriiit!

09-kesä, ahh!

Kaikki juhlat, esim vappu :D


9B luokka!

KAIKKI hetket Tean kanssa! Ja tietty mooonien muiden!

Voi että, tuli ihan ikävä kaikkia hetkiä kun tässä katteli kuvia! :D Huhhuh, niin paljon oon kokenut aivan parhaiden ihmisten kanssa, esimerkiks Tean, Saran ja Cindyn kanssa on tullut paaaljon koettua ;) Lista on todellisuudessa vielä paljonnn pidempi kuin tämä, mutta nyt ei aika riitä eikä muutenkaan sivut riitä kunnon listän tekemiseen :D
Nyt mä meen nukkumaan!
-Nadja

2 kommenttia:

  1. voevoevoeee<3 iksu sinuu pupe!

    VastaaPoista
  2. sinnnuu myöss! Toiv nähää enskuussa sillonnn:-)

    VastaaPoista