lauantai 19. maaliskuuta 2011

Megasale!


Iiih mä rakastan tota liivisysteemii! Se on iihana, Zarasta :-) En oo piitkään aikaan käyttäny!
Mutta niin, olin siellä Megasalessa käymässä tänään Vernan kanssa, myös Ane ja sen kaverit tulivat sinne käymään myöhemmin. Megasale oli aika pettymys, olin odottanut paljon enemmän... Vähän ihmisiä ja vähän ständejä, mutta kyllä mä sieltä jotain löysin ;)



Ihan parhaat kajarit!! Niiin söpöt, ihan mahtavat :D hahah. Tosi hauska idea munmielestä, ja noi on oikeesti hyvätki eikä vaan kivan näköset :D Joskus kesällä rannallakin noiden kanssa, kyl kelpaa! Hintaakin oli vaan 20e :) Halpaa siel Megasalessa kyl oli! Ostin kanssa yhen kynsilakan mis oli aika hauska juju, piti ottaa siitä kuva mutta sit akku loppu kamerasta. Huomen sitten tai joskus voin siitä ja kynsistä ottaa kuvan! Ostin kans sellasen käsirasvan joka tuoksu ihan ruusuille hehe :-)

Ei siellä paljon sitten muuta ollutkaan. Ainiin, paitsi Hunksit. Hahha! Onhan niil ihan sikahyvät kropat, mut esitys ei mikään ihmeempi ollut :D Ihan hauskoja olivat kyllä!

Mentiin vielä ton jälkeen Anen ja Vernan kanssa Subwayhyn, mut siellä oli hunajakaura-leivät loppu :( Ainoo mistä tykkään, Ane ja Verna piruvie vei viimesen... Sitten tyydyin johonkin seesaminsiemenhööbään... Mut joo, nyt taidan lähtee kaverille biweisii :-) En jaksais raahautuu minnekkää enään, mut kaverit painostaa ääää :D






















-Nadja

2 kommenttia:

  1. hehee pakko painostaa ettet jää kotii lauantai illaks lusmuilee ! ;)

    VastaaPoista
  2. hahah nyt oon jo iha innoissani!! ;)

    VastaaPoista