torstai 10. maaliskuuta 2011

Make me move like a freek, Mr. Saxo Beat


Heipsan! Toi toppi tossa kuvassa on siis se pitsitoppi jonka viime viikolla ostin, se ei vaan oikeen näy :) Tänään on ollut tosi peruspäivä, koulussa väsytti iiihan sikana, nukahdin jokaiselle tunnille... Hyvä minä! Siin aluks yritän aina huijata itteäni että "joo, mä vähän vaan nojaan leukaa tähän laukkuun, en mä nukaha" ja sit vähän ajan päästä: " Noo mä vähän käännän poskea, ei se mitään haittaa.." Ja lopuks: " Mä vähän vaan lepuutan silmiä.." Ja seuraavaks mä herään kun kaikki pakkaa tavaroita. Great success! Varsinkin kun koeviikko tulee taas jo kahden viikon päästä, hyvin menee hahah :D

Ulkona oli ihan järkyttävä loskakeli, mutta onneks sitten mun pelastaja, ihana Lara heitti mut himaan uudella
hienolla autollaan<3 Tein tänään uudet kynnet taas. Tein ihan perus leopardit, ja lakkasin niihin sitten tollasen mustan manikyyrin :) Noi hilut helyt levis mun päälle, lattialle ja kaikkialle kun vahingossa tönäisin sitä purkkia.... Ei hyvin mene :D

Meidän piti tänään Ellun kanssa mennä kuvailemaan, mutta toi ilma sai meijät jättämään suunnitelmat... Mennään ehkä huomenna päivällä sitten, jos olis parempi ilma! :) Nyt meen syömään chili con carnea, ahhh mun lempparia ja sitten katon sen Skinssin ja Heroessin! :-) Oon nähny kaikki Skins-jaksot jo kauan sitten, mut mä vaan rakastan sitä sarjaa niiiin paljon, enkä ikinä kyllästy siihen ! Tää jakso tais olla se kauhea Freddie-jakso, missä Effy on ihan fucked up :( itkua tiedossa siis!





















-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti