lauantai 12. maaliskuuta 2011

laaazy


Tänään on ollut tooosi laiska päivä. Päätä jomottaa oikeen olan takaa vieläkin eilisestä johtuen :D Oli tosi hauskaa, oltiin siis siellä Mullimeilla. Porukka välillä vähän vaihtui, mut perusposse oli koossa ;) Alkuillasta otettiin vähän kuviakin, mut sitten kamera jäi kyllä muualle :D Mä tosiaan sitten kävelin sieltä keskustasta himaan siinä 3 maissa! Noo oon mä ennenki sieltä kävelly, viimeks just yks uusvuos, varmaan -200 ulkona, iiihan jäässä... Noo mikäs siinä :D Tänään mennään varmaan vähän photoshoottaamaan, saa nähdä :-)




-Nadja

4 kommenttia:

  1. uuh mikä bella ;) mä niin tykkään tost tunikast !

    VastaaPoista
  2. hihi joo se oli kyl ihan hyvä tilaus! :) heh

    VastaaPoista
  3. ei ollu perusposse koska mä en ollu, huijariiii :D

    VastaaPoista