perjantai 4. maaliskuuta 2011

I can feel you in my life, I can see you in my mind, lalallalaalalaaaa

Voisko joku joka tietää, kertoa miks tän blogin nimi on piste? :D En ymmärrä miksen saa vaihdettua sen nimeksi Nadja. Siis esim kun kattoo bloglovinissa, näkyy vaan piste.

Mutta niin, tänään kävin taas keskustassa vähän juhlistamassa opintotukea - eli shoppailemassa :-) Ostin Ginasta paidan ja pari toppia, ihan perusvalkosen ja sitten pitsivalkosen. Oon ihan rakastunu pitsiin! Mulla on nykyään ihan törkeesti pitsivaatteita, heh :D


Tossa paidassakin on siis selkä pitsiä. Tykkäilen paljon:)) Ja tossa on kans toi toppi sittenniin! Katoin sitä jo kun olin Espoossa viime viikonloppuna, mut olin just ostanu melkein täsmälleen samanlaisen nii sillä kertaa se jäi sitten kauppaan. Nyt en kuitenkaan pystyny enää vastustamaan... eh...

Ja niin, kävin tänään vihdoin lunastamassa viralliset Vanhojen tanssi kuvat! Tuli ihan haikee olo kun katto niitä, kun tosiaan niitä tansseja en enää tuu ikinä tanssimaan. Lukion alusta asti oon venannu ja jännittäny niitä, ja parissa päivässä ne oli sitten kokonaan ohi. Mulla oli kauheeta säätöä puvun ja parin kanssa, onneks kaikki kuitenki järjesty parhain päin, mekko oli kiva ja pari ihan paras :) Ainoo vaan, mekko oli liian iso joka puolelta, meinas tippua kokoajan ja oli liian pitkä. Sitä lyhennettiinkin, mutta silti ihan liian pitkä, kenraaliharjotukset oli yhtä helvettiä kun en osannu vielä oikeen 'käyttää' sitä mekkoa, mut kyl se siitä sitten kun pidin sitä lähes kokoajan vähän ylempänä käsillä :D Stressas kyllä aika paljon, kun meinas kokoajan kaatua.



Siinä ollaan! Ei tosta kyl näin pienenä paljon mitään selvää saa, mutta ehkä tarkkasilmäsimmät mut ja Laten sieltä bongaa ;) Nyt kun pääsin vauhtiin niin voisin muitakin kuvia sieltä laittaa näytille!


Ylemmän kuvan on ottanut Viivi Kääriä, ja tän alemman Sanna Nieminen :) Noi kuvat on siis Turkuhallilta, eli nykyseltä HK-areenalta. Oli sillai tosi hienoa tanssia niin isossa tapahtumassa, mutta oli siellä kyllä aika ahdasta eikä katsomosta oikeen kunnolla kuulemma nähnyt. Kuviakaan itse tansseista sieltä ei ainakaan isäni kunnolla saanut, mutta tällaisen kuvan oli Kiki N napannut, näkee kyllä ilmeestä, että vähän jännitti kaatuko vai ei :D


Seuraavana päivänä oli tanssit koululla, ensin ala-astelaisille ja sitten yläastelaisille ja lukiolaisille. Eka tanssi meni tosi hyvin, mutta tokan tanssin aikana mulla sitten repes yks rypytys, jollon mun mekko _levis_ sinne maahan :D Näytti että mulla olis ollu kunnon laahus. Voin kertoa, et se todellakin vaikeutti tanssimista! Muutenkin meinas kokoajan talloa mekkoa ja kaatua, sit vielä pituutta tuli mekkoon lisää semmoset 10 senttiä :D Mun mekon päälle tallo kyllä ihan kaikki sen viimesen tanssin aikana, niin mä, Late, takaa tulevat, sivusta tulevat, ihan kaikki! En kuitenkaan kaatunut, jes ;) Tossa ekassa kuvassa näkee aika hyvin et pitkähköks mekko meni:


Tykkäsin muuten tosi paljon kans mun kampauksesta, siitä iiiiiso kiitos Saralle! <3 En ymmärrä miten se pysyi vielä yön yliki, ei edes pahemmin hapsottanu :) Nyt voisin mennä vähän laittautumaan, heipppa!



















- Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti