torstai 3. maaliskuuta 2011

I am deep in a river, waves above my headdd

(Toi Pendulumin Under the waves on pyöriny mun päässä koko päivän!!)
Jjjee Nelly-paketti tuli tänään postiin ja isi kävi ystävällisesti sen mulle hakemassa kun itse makasin selkä kipeänä sängyssä :D Jouduin tosiaan tänään lähtemään koulustaki aikasemmin, en vaan pystyny istumaan siel penkillä enää selkäkivun takia. No mut kai se pian taas hellittää :-)

Mut tosiaan, Nelly-paketti. Tilasin sieltä viimeviikolla pari mekkoa, kengät ja paidan alennuksesta. Kaikki oli just sellasia kun olin odottanukki, tosi onnistunu tilaus!


Nellyn sivuilla oli tästä liila-mustasta mekosta puhuttu aika paljon, ja kaikki oli sanonu että tosi tiukka rinnasta. Uhmasin kuitenkin sitä ja tilasin mekon - olis kannattanu uskoa edellisiä ostajia :D Tosi kivan näkönen päällä, sitten kun sen päälle vihdoin sai. Tosi hankala, koska ei ollu mitään vetoketjua tai muuta tsydeemiä, piti vaan vetää päälle. Toi vaalea osa ei jousta ei sitte yhtään, ja oli vähän ongelmallinen! Mutta todellaki käyttöön tulee kuitenkin :-)



Tätä valkosta olin miettiny jo pitkään aikasemmin, ja Sannan panostamana mä sitten sen tilasin! Tosi kiva ja tyttömäinen, näyttää kivalta kesällä ihan varmaan :) Kivan näkönen päällä ja sillai, vetoketju vaa vähän hankala saada tosta kohasta missä materiaali vaihtuu, sillonkin kun ei oo päällä.


Ahhh ja noi kengät!! Niiiin täydelliset. Mietitytti vähän tilata netistä kengät, kun mulla vaihtelee tosiaan jalan koko 36-38. Hyvän kokoset kuitenki, ja hyvät muutenkin jalassa! Ainoa huono puoli oli melko kova pohja, et pitää uudet geelipohjat ostaa, viime geelipohjat hävitin laivalla... Mut ei se kyllä haittaa, kenkien hinta oli tosiaan se 8e että ei se 4e pohjallisista paljon paina :D

Näiden lisäks tilasin vielä ihan peruspaidan. Hintaa silläkin tais olla se 3,90e, eli ei oo sitäkään hinnalla pilattu!







Pitäis varmaan koittaa ettiä jostain mun kameraständi niin ei tarvis ottaa kuvia ittestään oman käden varassa :D Ehkä se on samassa paikassa ku mun bilsankirja, en ymmärrä minne oon voinu hävittää sen... Toivottavasti Palmunen antaa mulle armoa huomisella bilsantunnilla...

























-Nadja

4 kommenttia:

  1. toi valkonen mekko on niin kiva :)

    VastaaPoista
  2. ihan rakkausmekko toi valkonen!! tekis mieli munki tilaa hih ihihih... tee kroisos pennonen

    VastaaPoista