tiistai 29. maaliskuuta 2011

Friskyy


Tänään se sitten alko. Nimittäin koeviikko! Mulla oli ekana kokeena psykologia, ja se meni yllättävän hyvin. Esseet olivat just niistä aiheista mitä olin lukenut, ja palautteesta päätellen ne menivät ainakin tosi hyvin, sanaselitykset ei sitte niinkään:-D No mut aina ei voi voittaa. Huomenna olis kemiankoe, ähh... Pakko mun on läpi päästä, en oo kolmatta kertaa menos sitä kurssii suorittamaan :D


Ainoo haittatekijä oli tää mun selkäkipu. Ihan hirvee kipu ihan 24/7. Olin tänään taas lääkärissä ja sain lähetteen sinne fysiatrille, sinne olis tarkotus päästä parin viikon sisällä. Uudet lääkkeet ja saikkua 2 vkoa alustavasti! Hohhoijaa.. Ja toisen lääkkeen sivuvaikutuksena on uneliaisuus, loistavaa näin koeviikkona :D






















-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti