sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Don't need no diamonds or anything, I do my own things

Jeejee löysin sen kamerajalustan! (se oli isällä mukana sen työreissulla..) Ja leikin sen kanssa sitten loppuillan :-) Katoin äsken idolssin, ja harmittaa oikeesti ihan sikana et se Lassi luovutti, se oli ihan paras parsa!



Hahaa siinähän ne juupajuu.. Väänsin muuten bilsanläksyjä ihan sikakauan, en ymmärrä siitä niinku mitään! Ja toista kertaa tosiaan käyn :D Mulla on tässä jaksossa kolme sellasta kurssii, mitä oon jo aiemmin käyny, hyvä lukiolainen mä ehh. Eli siis bilsa kakkonen, kemia ykkönen ja matikka kolmonen. Tosin bilsa ja kemia mun piti jättää kesken kun jouduin neljäks viikoks vuodelepoon, en pystynyt niitä ilman opetusta oppimaan :D Olis ehkä kannattanu kuitenkin vähä enemmän yrittää, koska tää jakso on noiden aineiden takia iiihan persiistä. Mulla on noiden aineiden lisäks kans toinen matikankurssi, jotain todennäkösyyspaskaa ja en ymmärrä siitä en sit mitään. Ja sit on viel ruotsii ja psykologiaa, mut psyka on ihan jees, me katotaan siellä vaan Vau mikä vauva-videoo, vauvat on söpöi :-)

Btw, Move town - Girl you know its true on ehkä maailman paras biisi!<3




















-Nadja

2 kommenttia:

  1. mistä ootte ostannu sen kamerajalustan?:)

    VastaaPoista
  2. Hämeenkadun Kuva-Paijulasta :)

    VastaaPoista