perjantai 25. maaliskuuta 2011

100 faktaa minusta

Näin perjantai-illan kunniaksi päätin ruveta väsäämään tällasta täysin turhaa tietopakettia musta :D Eli siis tässä faktoja, joita suurin osa ei minusta tiedä:

1. Olen syntynyt Helsingissä.
2. Koko nimeni on Nadja Aurora Pekantytär Nikko.


3. Pelkään kuollakseni vanhoja hissejä.
4. Pelkään myös hämähäkkejä. Tosi paljon.
5. En ole koskaan lasketellut.
6. Rakastan tehdä ristikoita.
7. En uskalla katsoa kauhuleffoja.
8. Sanon aina "pokkorni" ja "cruosantti" enkä "popcorni" ja "croisantti".
9. Pesen aina hampaat uudestaan ennen töihin menoa. Eli 3 kertaa päivässä.
10. Kannan aina vaaleanpunaista kuulakärkikynää taskussa.
11. Osaan koodata HTML-kielellä.
12. Olen todella kiinnostunut historiasta.
13. Olin 14-vuotiaana ensimmäistä kertaa klubilla ilman papereita.
14. Tykkään työstäni laivasiivoojana.
15. Jännitän aina bussin takaovesta ulosmenoa. Joskus kun olin pieni kuski ei avannut ovea :< 16. Kävelin ensimmäisen kerran koroilla 15-vuotiaana. 17. Olen ollut vain 3 ravintolassa Suomessa. (jos ei lasketa pikaruokaloita) 18. En koskaan käytä meikkivoidetta. 19. Harrastin ennen noin 5 vuotta ratsastusta. Ja kuviskoulua. 20. Olen aina halunnut aloittaa tanssin, mutta en ole ikinä saanut sitä aikaiseksi. 21. Uneksin usein, että minulla on suuri talo ja paljon hienoja näyttelykoiria. 22. Syön joka päivä vähintään 6 lääkepilleriä. 23. Pienenä vihasin barbieita ja leikin vain dinosauruksilla, pikkuautoilla ja koiraleluilla. 24. Pelasin pienenä myös nintendolla pokemon-pelejä. 25. Olen joskus keräillyt purkkapusseja. Oikeasti. 26. Meillä on punainen Kupla.

27. Tykkään todella paljon Harry Pottereista ja lukemisesta ylipäätään.
28. Olen nuorena osallistunut roolipeleihin.
29. Olen aina halunnut mennä Lappiin.
30. Perheeni on järjestänyt Suomen suurinta Hot Rod-, Custom- ja moottoripyörä-tapahtumaa, Do Dads Offbeat Weekendiä, yhdessä Tean perheen kanssa.
31. Syön aamuisin puuroa.
32. En ole harrastanut mitään liikuntaa yli vuoteen.
33. Joka kerta kun kävelen meidän viereisen mäen alas, pelkään, että kaadun uudestaan ja murran selkäni toistamiseen.
34. Kierrän todella paljon koiranäyttelyitä.
35. Olen joskus kuunnellut J-Rockia ja ollut Ayabien keikalla.
36. Olen myös ollut kunnon Hanoi Rocks-fani.
37. Olen ollut tämän vuoden aikana n 5-6kk sairaslomalla yhteensä.
38. Käynnistin tänään ensimmäisen kerran auton.
39. En ole pystynyt syömään suklaata sen jälkeen, kun luin, että suklaa sisältää keskimäärin 8 hyönteisen jalkaa.
40. Ensimmäinen sähköpostini oli polle93@jippii.fi.
41. Osaan tärisyttää silmiäni.
42. En pidä 3D-elokuvista, joissa lentää "kohti" jotain esineitä.
43. Nostan aina elokuvateatterissa jalat pois lattialta.
44. En pysty nukkumaan, jos kaapin ovet ovat auki.
45. Luulin yli 10-vuotiaaksi asti, että mikroaaltouuni on mikroAUTOuuni.
46. En ole koskaan yrittänyt ostaa alkoholia itse.
47. Olen ollut ruotsissa reippaasti yli 20 kertaa.
48. Kuulin vasta kaksi päivää sitten, että laskimeni, jota olen 4 vuotta käyttänyt, on kielletty matikankokeissa.
49. Minulla on napakoru ja tragus.
50. Tykkään lävistettäessä tulevasta kivusta.
51. Parhaimmillaan minulla on ollut 11 korvareikää, joista 8 olin tehnyt itse.
52. Rakastan ja syön juustoa todella paljon. Oltermannia.
53. Juon aina koulussa maitoa.
54. Ostan vieläkin bussissa lastenlipun.
55. Olen ollut putkassa.
56. Menin ensimmäisen kerran vuoristorataan 3 vuotta sitten, ilman, että pelkäsin kuollakseni. 57. En vieläkään uskalla mennä kummitusjunaan.
58. Olen tehnyt Maijalle joskus ranskanletin nenänpäästä hännänpäähän.
59. Olen sairastanut sikainfluenssan.
60. Minulla on aina sytkäri taskussa, vaikka en edes polta.
61. Olen nuorena ollut todella ujo.
62. En oikeasti ole ilkeä, vaikka kuulemma siltä näytän.
63. Haluaisin olla menestynyt asianajaja tai sitten koirayrittäjä.
64. Rakastan matkustaa junalla.
65. Olen kouluttanut Maijalle TK1-koulutustunnuksen.
66. Olen myös kouluttanut Maijan käyttäytymiskokeesta (BH-kokeesta) läpi.

67. Olen joskus taluttanut Saran kanssa Bellan (skootterin) Eerikvallasta lähes Stålarminkadun ST1-asti.
68. Pidän enemmän Amerikanautoista kuin urheiluautoista.
69. Minulla on hygieniapassi.
70. Olen ollut töissä koiranäyttelyissä.
71. En ole nähnyt Pirates of the Caribbean-elokuvia.
72. Kuuntelin joskus ihan tosissaan suomiräppiä, esim Skandaalia ja Kapasiteettiyksikköä.
73. Osaan tehdä Hubba Bubballa 3 sisäkkäistä purkkapalloa.
74. Joudun joka ilta töiden jälkeen odottamaan keskustassa puoli tuntia bussia.
75. Minulla on nelly.com riippuvuus. Sen te varmaan oletteki jo huomanneet.
76. Olen joskus salaa ratsastellut hevosella, omistajan tietämättä asiasta.
77. Jos en kuuntele musiikkia yksin kotiin kävelessä, minulla on todella turvaton olo.
78. Omistan yli 100 kynsilakkaa.
79. Olen joskus ollut Darinin ja Gimmelin keikalla.
80. Laitan joka ilta huulirasvaa ennen nukkumaan menoa.
81. Olen viettänyt lähes jokaisen pääsiäisen American Car Showssa.


82. Tutustuin Egyptissä erääseen sisäänheittäjään, ja hän pommittelee mua vieläkin ainakin kerran viikossa.
83. Näin joskus Lost-ohjelmasta painajaisia.
84. Lähes aina kun tulen illalla kotiin, halaan jotain meidän koirista.
85. Tulen erittäin kiukkuiseksi, jos tuulee ja tukka menee sekaisin.
86. Vihaan sitä, jos muut ihmiset pälpättävät tunnilla ja itse yrittää keskittyä. Myönnän, minäkin olen yksi niistä pälpättäjistä useimmiten.
87. Olen ollut alle 5 RO-tunnilla koko lukioaikanani.
88. Kaaduin yhden kesän aikana mopollani yli 5 kertaa.
89. Luen aina ennen nukkumaan menoani kirjaa tai teen ristikon.
90. Minua ahdistaa, jos menen Palmusen tunnille läksyt tekemättä.
91. Tappelen vieläkin pikkuveljeni kanssa siitä, kumpi saa istua etupenkillä autossa.


92. En ole koskaan seurannut salkkareita, enkä tunne salkkareiden hahmoja.
93. En ole myöskään koskaan seurannut BB:tä.
94. Haluaisin joskus osallistua Amazing Raceen.
95. Inhoan Vichyä.
96. Haluaisin joskus nähdä omin silmin Paon Fox River-vankilan.
97. En pidä Kinder Buenosta.
98. Olen ollut riippuliitämässä.
99. En pysty ikinä juomaan Giniä, hajukin saa melkein oksennuksen tulemaan ylös.
100. Lonkkani naksuu jokaisella askeleella.

Oh god, siinä sitten iltalukemista teille.
-Nadja

3 kommenttia:

  1. hehee tää oli kivava ! :D -sara-

    VastaaPoista
  2. hihii paljon hassuja juttuja:) paljon hienoja näyttelykoiria ja koirayrittäjäxD oot ihana<3
    -Tiia

    VastaaPoista